vrijdag 31 oktober 2008

Het laatste Uur - Dood

Ditmaal is het me niet gelukt in de uiteindelijke lijst te geraken, volgens Koen Fillet omdat de keuze een song van 9 minuten was...al is die dan nog zo mooi én toepasselijk! Ja, ik begrijp de reactie van KF, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn voorstel wel erg toepasselijk was voor het thema van de week.

Deze blog stelt me in staat toch mijn bijdrage weer te geven...hier ga ik dan!

Wat er volgens mijn vriend de voorbije weken ontbrak in HLU is een bijdrage van de grootste rockgroep aller tijden, Led Zeppelin wel te verstaan. Voor het thema "Dood" draag ik dus "In my time of dying" voor. Omdat ik ergens gehoord heb dat de stem van Robert Plant je niet zo ligt, Koen, en ik hoop die van Chris Robinson wel, vraag ik naar de versie van Jimmy page met The Black Crowes op hun dubbelalbum "Live at The Greek"...en zo is er meteen nog een extra aanknopingspunt met het thema van deze week, nl. zwarte kraaien!

Geen opmerkingen: