maandag 17 november 2008

Jean-Michel Saive ging ook in Sanse tenonder

De tafeltennisclub van Sanse speelt de Champions League. Zo kunnen we regelmatig gratis naar wedstrijden tegen de andere clubs van hun groep; vorige vrijdag was dat La Villette Charleroi. Net zoals in de lokale club speelt bij Charleroi ook slechts 1 "autochtoon", nl. Jean-Michel Saive. Terwijl Charleroi alle duels in de heenronde gewonnen heeft, verloor Sanse ze allemaal...misschien kon daar nu verandering in komen. Welnee, al verloor Jean-Michel net als tijdens de Olympische Spelen zijn eerste (enige) wedstrijd. Hier zie je hem in typische pose (met opgestroopte short) zijn tweede set verliezen...

1 opmerking:

Trouwe Oribi zei

Amai, was me dat schrikken. Ik dacht dat er maar één onzils bestond. (Ikzelf, nl.!) Ik las het blogje van koen fillet en scrolde even naar de reacties...
(ik heet ilse, mijn vrienden noemen mij ook onzils, maar blogsgewijs noem ik mij trouwe oribi