donderdag 6 september 2007

Eurobasket

Heb ik al duidelijk gemaakt dat ik een groot basketliefhebber ben?

Na een persoonlijk "bezoek" aan een of meerdere wedstrijden van een Eurobasket (in Frankrijk'99 had ik een abonnement voor de hele tweede ronde in Pau, in Istambul2001 kon ik ter plaatse enkel een ticket voor halve finale Spanje-Servië bemachtigen), neem ik nu deel als vrijwilliger.

Na een selectie in drie etappes ben ik ingedeeld bij de "taalmachtigen" die de welcome desks in de officiële hotels verzorgen. En ik heb de namiddagshift in het hoofdhotel waar alle spelers logeren. Morgen begin ik. Hopelijk kan ik een van deze dagen een gesprekje maken met Dirk Nowitzki, voor mij persoonlijk de beste Europese speler van het moment.
Dit is m'n badge, en het t-shirt dat ik ga dragen. De mascotte kregen we ook; hij heet Bravo.

Geen opmerkingen: